اسلایدر

دی متئو : چلسی آماده شروع است؛خوشحالم که مصدوم نداریم
هواداران چلسی

مربی چلسی از اینکه تیمش در طول اردوی تابستانی مصدومی نداشته به شدت خوشحال است و بی صبرانه درانتظار شروع فصل جدید است

روبرتو دی متئو مربی چلسی در صحبتهایی اعلام کرد که از اینکه تیمش مصدوم خاصی ندارد، احساس خوشحالی می کند و با وجود نتایج ناامید کننده تیمش در اردوی آمریکا، بی صبرانه درانتظار فصل جدید است.

چلسی در اردوی تابستانی با نتیجه 2-4 سیاتل ساوندرز را شکست داد و این تنها برد آنها در اردوی تابستانی بود؛ چرا که بعد از آن مقابل پاری سن ژرمن مساوی کردند و در نهایت مقابل ستاره های ام.ال.اس و میلان تن به شکست دادند.

دراین میان روبرتو دی متئو، از بعد مثبت به اوضاع می نگرد و از اینکه هیچ یک از بازیکنان تیمش در اردوی تابستانی مصدوم نشده اند، خوشحال است.

 

دی متئو در صحبتهایی که در وب سایت رسمی چلسی منتشر شد گفت:« فکر می کنم که این هفته، هتفه خوبی از نظر تمرینات برای ما بود و الان می توانیم به خوبی به بررسی امور بپردازیم؛ باید به کوبهام بازگردیم وبا اختلاف زمانی و خستگی سفر کنار بیائیم. هفته پرتلاشی را پشت سرگذاشتیم.برای همه ما چند روز طول می کشد تا با شرایط جدید تطبیق پیدا کنیم. در ابتدا سخت است ولی همه ما کنار خواهیم آمد. تجیزهات تمرینی در آمریکا خیلی خوب و فوق العاده بود.»

مربی چلسی ادامه داد:ن ما خیلی تلاش کردیم، به ویژه در هفته دوم و جا افتادن بازیکنان در تیم، که در زمان های مختلف به اردوی تیم می آمدند ، تطبیق آنها با بازیکنان مختلفی که در شرایط فیزیکی مختلف هستند، بعد از آن انجام بازیها، همه اینها چالش بزرگی برای ما بود.الان هم واقعا خوشحالیم که بدون مصدوم به انگلیس بازمی گردیم.»

مربی جوان چلسی درمورد نتایج نه چندان خوب تیمش گفت:«نتایج تیم فراز و نشیب زیادی داشت و ما از نتایج اندکی ناامید هستیم ولی از کارهایی که کردیم واقعا خوشحالیم و بی صبرانه در انتظار آن هستیم که بازی اولمان را شروع کنیم. هر روز در جلسه تمرینی، یک فرصت پیش می اید. بازیهای دوستانه یک فرصت هستند و روز شنبه من بی صبرانه در انتظار یک بازی رقابتی هستم که این هم به نوعی تست است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری